Ako nakupovať

1. Výber tovaru

Jednoducho si vyberte tovar na našich stránkach a vložte ho do košíka, kde máte následne možnosť tovar objednať až k vám domov.

 

2. Objednanie

Vybrať si produkt za priaznivú cenu je také jednoduché snadné. Ak chcete byť o novinkách informovaní ako prví, zaregistrujte svoj e-mail k odberu noviniek z e-shopu a nič vám už neunikne. Predávajúci si vyhradzuje právo neakceptovať objednávku spotrebiteľa v prípade zjavnej tlačovej chyby týkajúcej sa ceny, popisu alebo obrázku výrobku v katalógu výrobku predávajúceho, a to v akejkoľvek fáze spracovania objednávky.

 

3. Platba

Ponúkame viac možností platby. Môžete si tak vybrať spôsob, ktorý Vám najviac vyhovuje:

Dobierka - tomto prípade bude k cene pripočítaná suma 1,50 €.
Platba online prevodom (zabezpečuje platobná brána GoPay).
Platba online platobnou kartou (zabezpečuje platobná brána GoPay).

Aktuálne ceny platieb sú dostupné v košíku. 

 

4. Dodanie tovaru

Balíček je pripravený na expedíciu obvykle do 2 dní. Pokiaľ si prajete zaslať balíček na inú adresu, uveďte ju pri zadávaní objednávky. Tovar doručujeme prostredníctvom Slovenskej pošty. Náklady na poštovné a balné sú vo výške 4,30 € pri využití služby Slovenská pošta - "Na adresu" alebo služby "na poštu". Tiež môžete využiť dopravcu GLS. Náklady na doručenie činia 4,90 €. Novo ponúkame možnosť vyzdvihnutia zásielky na niektorom výdajnom mieste Packeta.sk. Náklady na túto službu činia 3,90 €.V prípade, že je Vaša objednávka doručená vo viacerých balíkoch, sú tieto náklady účtované iba raz.

 

5. Reklamácie 

Reklamovaný tovar doručte späť na adresu nášeho zásielkového obchodu spolu s vyplneným reklamačným listom.
V reklamačnom liste (zadná strana dodacieho listu), prosím, uveďte presný popis závady alebo dôvodu vrátenia tovru a označte požadovaný spôsob vybavenia reklamácie. Reklamační list oddělte a přiložte k reklamovanému zboží.

Postup pri reklamácii tovaru:

  • Jednotlivé druhy tovaru vráťte, prosím, v originálnom obale, pokiaľ je to možné.
  • Reklamovaný (alebo vratený) tovar s priloženým reklamačným listom doručte na adresu: Vypredaj - zľavy, P.O.BOX 91, 830 05 Bratislava 35.
  • Podací lístok od zásielky si uschovejte ako doklad o jej odoslaní.
  • Zásielky zaslané na dobierku neprijímame.
  • Použitý tovar zasielame k odbornému posúdeniu.
  • V prípade uznanej reklamácie a výmeny tovaru Vám nebudeme znovu poštovné a balné účtovať.
  • Zvyšnú časť dokladu - faktúru - si starostlivo uschovajte.

Spotrebiteľ je oprávnený v prípade sporu riešiť tento spor prostredníctvom mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov v zmysle zákona č. 391/2015 Z.z. o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov, prostredníctvom Slovenskej obchodnej inšpekcie, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, +421 (0)2/58 27 21 23. Internetová adresa subjektu zabezpečujúceho zmierlivé riešenie sporov je www.soi.sk.

6. Záruka vrátenia peňazí

Ak nebudete z akéhokoľvek dôvodu s vybraným tovarom 100% spokojní a vrátite ho späť v lehote do 14 dní od jeho doručenia, tovar Vám vymeníme alebo vrátime späť peniaze. Vratený tovar nám doručte späť s vyplneným reklamačným listom. V prípade, že v lehote 14 dní vraciaate späť všetok objednaný tovar vrátane darčekov alebo ďalších výhod a požadujete vrátenie peňazí, uhradíme Vám i náklady na poštovné a balné účtované vo Vašej objednávke.

Postup pri vrátení tovaru:

  • Jednotlivé druhy tovaru vráťte, prosím, v originálnom obale, pokiaľ je to možné.
  • Vrátený tovar s priloženým reklamačným listom doručte na adresu: Vypredaj - zľavy, P.O.BOX 91, 830 05 Bratislava 35.
  • Podací lístok od zásielky si uschovajte ako doklad o jej odoslaní.
  • Zásielky zaslané na dobierku neprijímame.
Prihlásenie
Registrovať
Zabudnuté heslo
Zabudnuté heslo